GIGT OG LEDSMERTER

De fleste får at vide, at de bare må leve med daglige gigt og ledsmerter, og at de skal tage smertestillende for resten af livet. Sådan behøver det ikke at være!

Spis dig fra gigt og ledsmerter

Verden over oplever folk, at det faktisk er muligt at spise sig ud af gigt og ledsmerter helt naturligt – uden piller og behandlinger! Jeg har interviewet en lang række mennesker, og i denne artikel deler jeg, hvad de har gjort. Lyt selv til alle de mange fantastiske succeshistorier i artiklen og i bunden.

Her er for eksempel Rie og Sune, som har helbredt deres ledsmerter og en masse andre ting, ved hjælp af en rå frugtbaseret kost:

Rie blev fri for ledsmerter (gigt) og knæproblemer. Hun tabte 10 kg og fik mere energi og et bedre humør.

Sune kom af med urinsyregigt, forhøjet levertal, tabte 14 kg og han fik en bedre kondi helt uden at gøre noget.

Metoden

Metoden hedder den ’Naturlig model’, og er en måde, hvorpå man hjælper kroppen til at helbrede sig selv naturligt. Det gøres ved at lette kroppens fordøjelsesbyrde, som dagligt optager rigtig meget af kroppens energi. Når den ikke skal fordøje tung, opvarmet, raffineret mad bliver der mere overskud til heling og reparation. Tænk blot på, at jo sundere vi er, jo hurtigere heler vi f.eks. et sår eller en brækket arm. Det er kroppen selv, der står for helingen, og hvis vi giver den de rigtige forhold ud fra den ’Naturlige models’ principper, kan den hele meget mere end vi tror. Ja, selv gigt og ledsmerter!

Hvilken kost skal man spise?

Det primære som folk gør, for at hele deres ledsmerter, er at spise en kost, der er så let at fordøje som muligt, uden en masse tunge ting i, såsom kød og fedt. Derfor vælger de den frugtbaserede raw food retning ved navn 80/10/10. Her spiser man rå frugt og grønt ud fra særlige forhold, så man samtidig får det maksimale antal af næringsstoffer.

Her er to succeshistorier på engelsk, som er virkelig inspirerende.

Fri for livslang gigt, psoriasis, autoimmun sygdom og ledsmerter.

Fri for slidgigt, irritabel tarm (IBS), mavesmerter, træthed og effekten af gluten intolerance.

Mine egne resultater

Jeg har også selv helbredt min urinsyregigt i storetæerne blot ved at ændre min kost. I mange år blev det blot værre og værre, og jeg måtte tage smertestillende når jeg skulle til dans. Det var først da jeg omlagde min kost radikalt, at det forsvandt. I dag mærker jeg slet ikke noget til det.

Sådan kommer du i gang

Hvis du gerne selv vil prøve at komme af med din gigt og ledsmerter naturligt, og har mod på at prøve den rå frugtbaserede kost, så har jeg to forslag:

  1. Hent min gratis ’Kom i gang guide’ og prøv dig frem selv eller
  2. Få fat i mit 4 ugers online videokursus ’Frugtkost for begyndere’, som uge for uge fortæller dig, hvad du skal gøre.

FLERE SUCCESHISTORIER (ENGELSKE)

Slut med hedeture i overgangsalderen, hofte smerter, fodsvamp, gigt og lav energi

Rask fra gigt i knæene, overvægt, kviksølvsforgiftning, candida og konstant influenza.

Rask fra gigt, tilstoppet næse/bihuler samt hovedpiner.

Rask fra eksem, migræner, hårtab, hashimotos/ stofskifte problemer, gigt, træthed, angst, depression m.m.

Slut med depression, ledsmerter, candida og nedadgående helbred.

Rask fra bulimi, lændesmerter, ledsmerter, træthed, udebleven menstruation.

Rask fra astma, allergier, binyretræthed, candida, blærebetændelse, ledsmerter, søvnproblemer.

Fri for sclerose (MS), gigt, rullestol og overvægt.